19

احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد میں تحریک دعوتِ فقر کے دفتر کا شاندار افتتاح

احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد میں تحریک دعوتِ فقر کے دفتر کا شاندار افتتاح

احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد میں تحریک دعوتِ فقر کے دفتر کا شاندار افتتاح

تحریک دعوتِ فقر کے شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد 21 اکتوبر 2019ء بروز سوموار نمازِ عصر کی ادائیگی کے بعد احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد ضلع رحیم یار خان کے لیے روانہ ہوا۔ اس وفد کی قیادت شعبہ دعوت و تبلیغ کے نگرانِ اعلیٰ محمد ارشد رمضان سروری قادری کر رہے تھے۔ محمد فاروق ضیا سروری قادری اور مولانا محمد اسلم سروری قادری بھی وفد میں ان کے ہمراہ تھے۔ وفد 22 اکتوبر صبح 10 بجے احمد پور لمہ میں ڈاکٹر شکیل احمد کے ڈیرہ پر پہنچا جہاں پر شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد کا گرم جوشی سے استقبال کیا گیا۔
احمد پور لمہ میں آمد کے بعد گرد و نواح میں مقیم پیر بھائیوں اور عقیدتمندوں سے رابطہ کر کے دعوتی اجلاس میں شرکت کی دعوت دی گئی۔ ڈاکٹر شکیل احمد کے ڈیرہ پر نمازِ مغرب سے قبل ہی پیر بھائیوں اور عقیدتمندوں کی آمد کا سلسلہ شروع ہو گیا۔ نمازِ مغرب کی ادائیگی کے بعد سے نمازِ عشا تک محمد فاروق ضیا سروری قادری نے حاضرین کے ساتھ فقر و تصوف کے مختلف موضوعات پر گفتگو کی۔ اس دوران عشا کی نماز بھی ادا کی گئی۔ اپنے بیان میں محمد فاروق ضیا سروری قادری نے حاضرین کو ترغیب دلائی کہ وہ تحریک دعوتِ فقر اور مرشد کامل اکمل جامع نور الہدیٰ سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے فیض ِ اسمِ اللہ ذات کے پیغام کو گھر گھر تک پہنچانے میں اہم کردار ادا کریں۔
23 اکتوبر 2019ء بروز بدھ حضور مرشد کریم سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کی نگاہِ کرم کی بدولت احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد ضلع رحیم یار خان میں تحریک دعوتِ فقر کے علاقائی دفتر کا افتتاح کیا گیا۔ محمد فاروق ضیا اور مولانا محمد اسلم نے مل کر تحریک دعوتِ فقر کے اس نئے دفتر کا افتتاح کیا۔ اس موقع پر سینکڑوں کی تعداد میں لوگ موجود تھے۔ افتتاح کے بعد ایک پُرنور محفل کا بھی خصوصی اہتمام کیا گیا تھا۔ محمد فاروق ضیا نے تحریک دعوتِ فقر کے بانی و سرپرست ِ اعلیٰ کا تعارف کرواتے ہوئے حاضرین کو بتایا کہ سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس سلسلہ سروری قادری کے اکتیسویں شیخِ کامل ہیں جنہوں نے اسمِ اللہ ذات کے پیغام اور تعلیماتِ فقر کو دنیا بھر میں عام کرنے کے لیے تحریک دعوتِ فقر کی بنیاد رکھی۔ محمد فاروق ضیا سروری قادری نے تمام حاضرین کو تحریک دعوتِ فقر کے اس مشن کو آگے بڑھانے کی ترغیب دلاتے ہوئے تحریک دعوتِ فقر کے مختلف شعبہ جات میں جانی و مالی ڈیوٹی کرنے کی ترغیب بھی دلائی اور مرشد کریم سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کی صحبت سے مستفید ہونے کی تاکید کرتے ہوئے بتایا کہ تحریک دعوتِ فقر 12 ربیع الاوّل کو خانقاہ سروری قادری لاہور میں ایک عظیم الشان محفلِ میلادِ مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم کا انعقاد کرنے جا رہی ہے۔ تمام حاضرین اس میں محبت و عقیدت سے شرکت کریں اور زیبِ محفل اور روحِ تحریک دعوتِ فقر سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کی نورانی شخصیت سے ملاقات اور دیدار کا شرف حاصل کریں۔
ڈاکٹر شکیل احمد سروری قادری کو تحریک دعوتِ فقر احمد پور لمہ تحصیل صادق آباد کا سرپرست مقرر کیا گیا۔ اس پُرمسرت موقع پر سلطان الفقر پبلیکیشنز کی مطبوعہ خوبصورت اور مستند کتب کا سٹال بھی لگایا گیا جن کو حاضرین نے بے حد سراہا۔اس موقع پر حاضرین میں ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی فی سبیل للہ تقسیم کیے گئے۔
محفل کے اختتام پر محمد فاروق ضیا سروری قادری نے تحریک دعوتِ فقر کی سربلندی اور ترقی کے لیے خصوصی دعا کروائی۔ محفل کے بعد خصوصی طور پر مٹھائی تقسیم کی گئی جس کے بعد مغرب کی نماز باجماعت ادا کی گئی۔
نمازِ مغرب کی ادائیگی کے بعد حاضرین میں سے کچھ افراد نے تحریک دعوتِ فقر اور اس کی کاوشوں پر بہت محبت کا اظہار کیا جس پر محمد فاروق ضیا سروری قادری نے فقر کی حقیقت پر مزید روشنی ڈالتے ہوئے ان کی رہنمائی فرمائی اور محفل میلادِ مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم بسلسلہ جشن ِ عید میلاد النبیؐ میں شرکت کی خصوصی دعوت دی۔
نمازِ عشا کے بعد شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد معین افضل سروری قادری کے ڈیرہ پر پہنچا جہاں حاضر تمام پیر بھائیوں اور عقیدتمندوں سے تفصیلاً گفتگو ہوئی۔ محمد فاروق ضیا سروری قادری نے حاضرین کی راہِ فقر پر رہنمائی اور اللہ کے قرب و وِصال کے لیے فقر، اسمِ اللہ ذات، تجدید ِبیعت،فقرا کاملین کی شان اور ان کی مجلس و صحبت جیسے اہم موضوعات پر تفصیلاً روشنی ڈالی۔ اس موقع پر سرپرست تحریک دعوتِ فقر صادق آباد ڈاکٹر شکیل احمد سروری قادری بھی وفد کے ہمراہ موجود تھے۔ ساتھیوں کے لیے لنگر کا بھی وسیع اہتمام تھا۔ جس کے بعد محمد فاروق ضیا سروری قادری نے خصوصی دعا کروائی اور ڈاکٹر شکیل احمد کے ڈیرہ پر تشریف لے گئے۔ اگلے روز وفد لاہور واپسی کے لیے روانہ ہوا اور 25 اکتوبر 2019ء کو خانقاہ سروری قادری لاہور بخیر و عافیت پہنچا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں