39

شعبہ دعوت و تبلیغ کا جنوبی پنجاب کے مختلف شہروں کا دورہ

شعبہ دعوت و تبلیغ تحریک دعوتِ فقر اسمِ اعظم کا پیغام گھر گھر پھیلانے کے لیے سرگرم ‘ شعبہ کا جنوبی پنجاب کے مختلف شہروں کا دورہ

لاہور (نیوز رپورٹر) 14 ستمبر 2019ء بروز ہفتہ شعبہ دعوت و تبلیغ تحریک دعوتِ فقر کا وفد جنوبی پنجاب کے دورہ کے لیے خانقاہ سے روانہ ہوا۔ وفد کی قیادت نگران شعبہ دعوت و تبلیغ محمد ارشد رمضان سروری قادری کر رہے تھے۔ اس وفد میں محمد ظہیر اقبال سروری قادری اور محمد عظیم سروری قادری بھی ان کے ہمراہ تھے۔ وفد کا پہلا پڑائو پاکپتن میں محمد شفیع سروری قادری کے گھر پر تھا۔ پاکپتن پہنچنے پر وفد نے محمد شفیع سے ان کی فیکٹری میں ملاقات کی جہاں وہ ملازمت کرتے ہیں۔ محمد شفیع نے فیکٹری میں کام کرنے والے کچھ پیر بھائیوں اور دیگر عقیدتمندوں سے شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد کا تعارف کروایا جن کو اسم ِ اللہ ذات کے ذکر و تصور کی دعوت دی گئی۔ رات کا قیام محمد شفیع کے گھر پر تھا۔
اگلے روز 15 ستمبر بروز اتوار شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے پاکپتن میں مقیم سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے مریدین سے ملاقا ت کی۔ محمد شفیع کی دوکان پر محفل ہوئی جس میں بہت سے عقیدتمندوں نے شرکت کی۔ ان کو اسمِ اللہ ذات کی دعوت دی گئی۔
اس کے بعد پاکپتن میں شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے داؤد کالج پاکپتن کا دورہ کیا اور پرنسل سے ملاقات کی اور انہیں معرفت ِ الٰہی کی دعوت دی۔ اس کے علاوہ کالج کے طلباء کی کثیر تعداد میں دعوتِ حق کے پمفلٹ اور ماہنامہ سلطان الفقر کے شمارے بھی تقسیم کئے۔
اسی دن شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے عصر سے مغرب تک حضرت بابا فرید گنج شکر رحمتہ اللہ علیہ کے مزار پر عوام الناس میں معرفت ِ الٰہی کے دعوت نامے اور ماہنامہ سلطان الفقر کے شمارے تقسیم کئے اور جن لوگوں نے دلچسپی کا اظہار کیا ان سے تفصیلاًگفتگو بھی کی۔
16 ستمبر 2019 بروز سوموار جی پی او آفس پاکپتن میں ایک عقیدتمند نذر فرید اور ان کے ساتھ کام کرنے والوں سے شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے ملاقات کی جو تقریباً ایک گھنٹہ جاری رہی۔ ملاقات میں تمام حاضرین کو سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس اور تحریک دعوتِ فقر کا تعارف کروایا گیا۔ بہت سے لوگوں نے سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس سے ملاقات کی خواہش کا اظہار کیا اور کچھ لوگوں نے ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کی سالانہ ممبر شپ بھی حاصل کی۔
اسی روز وفد نے محمد احمد بھٹی سے بھی ملاقات کی اور ان کے گھر تحریک دعوتِ فقر پاکپتن کے عہدیداران اور مریدین کے اجلاس میں شرکت کی۔اس کے علاوہ بہت سے عقیدتمندوں کو بھی اجلاس میں شرکت کی دعوت دی گئی تھی۔ اجلاس عصر کی نماز کے بعد شروع ہوا اور عشا کی نماز تک جاری رہا۔ نمازِ مغرب بھی اسی دوران ادا کی گئی۔ اجلاس میں مرشد کامل اکمل کی فضیلت، صحبت ِ مرشد کی اہمیت اور اسم اللہ ذات کی ضرورت پر تفصیلاً گفتگو ہوئی۔ حاضرین کی اکثریت نے گفتگو سے متاثر ہو کر سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس سے ملاقات کی خواہش کا اظہار کیا جس پر محمد ارشد رمضان نے انہیں خانقاہ سروری قادری لاہور آنے کی دعوت دی۔ 
17 ستمبر 2019 بروز منگل شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد نگرانِ اعلیٰ محمد ارشد رمضان سروری قادری‘ محمد ظہیر اقبال اور محمد عظیم کے ہمراہ ساہیوال روانہ ہوا۔ وفد نے ساہیوال میں سب سے پہلے محمد عمیر سروری قادری سے ان کے دفتر میں ملاقات کی اور وہاں موجود دیگر افراد سے بھی اسم اللہ ذات کے ذکر و تصور کے بارے میں گفتگو ہوئی ۔ اس کے بعد وفد کی ساہیوال کے نواحی گائوں میں محمد عمیر سروری قادری کے ایک دوست کے ڈیرے پر بہت سے افراد سے ملاقات کی جن سے شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے بہت تفصیل سے گفتگو کی۔
18 ستمبر 2019ء بروز بدھ شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے جھال روڈ ساہیوال میں محمد رضوان سروری قادری کے گھر پر ساہیوال شہر کے مقامی مریدین اور ان کے حلقہ احباب کو ملاقات کی دعوت دی۔ دعوتی اجلاس کا آغاز نمازِ عصر کے بعد ہوا۔ شعبہ دعوت و تبلیغ کے نگرانِ اعلیٰ محمد ارشد رمضان سروری قادری نے دعوتی اجلاس میں اسم اللہ ذات اور مرشد کامل اکمل کی اہمیت پر بہت جامع انداز میں روشنی ڈالی۔ اس کے علاوہ محمد ارشد رمضان نے تمام مریدین کو ساہیوال شہر میں تحریک دعوتِ فقر کا دفتر بنانے کی ترغیب دلائی۔
19 ستمبر 2019ء بروز جمعرات شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد ساہیوال سے خانپور کے لیے روانہ ہوا۔ رات گئے وفد چک نمبر 14-P تحصیل خانپور ضلع رحیم یار خان میں محمد ارشاد سروری قادری کے گھر پہنچا۔ اگلے روز 20 ستمبر بروز جمعتہ المبارک شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے چک نمبر 14-P میں موجود تمام پیر بھائیوں سے رابطہ کیا اور ایک دعوتی اجلاس طلب کیا۔ اجلاس میں تمام حاضرین کو اسم ِ اللہ ذات کے ذکر و تصور کا طریقہ کار سمجھایا گیا تاکہ تمام مریدین شوق و محبت سے درست انداز میں ذکر و تصور کی مشق کریں اور اللہ کی معرفت و قرب کے مراتب طے کر سکیں۔
21 ستمبر بروز ہفتہ خانپور شہر میں شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد کی ڈاکٹر محمد اسلم  سروری قادری سے ان کے کلینک پر ملاقات ہوئی اور خانپور میں سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے دیگر مریدین سے رابطے کیے گئے۔ 
22 ستمبر 2019 بروز اتوار شعبہ دعوت و تبلیغ  کے وفد کی سربراہی میں خانپور میں تحریک دعوتِ فقر کے دفتر کا افتتاح کیا گیا۔ اس موقع پر چک نمبر 14-P، چک نمبر 22-P اور 121/1L سے بھی مریدین نے شرکت کی۔افتتاح کے بعد دفتر میں اجلاس کا انعقاد بھی کیا گیا۔ تلاوت کی سعادت فوجی محمد نواز سروری قادری نے حاصل کی۔ تلاوت کے بعد خانپور شہر میں اسم اللہ ذات کا پیغام عام کرنے، باقاعدگی سے ہر مہینے اجلاس منعقد کرنے اور سلطان الفقر پبلیکیشنز کی کتب کے سٹال لگانے کے متعلق تبادلہ خیال کیا گیا۔ آخر میں محمد ارشد رمضان نے دعائے خیر کی کہ اللہ پاک تحریک دعوتِ فقر کو دن دگنی رات چوگنی ترقی عطا فرمائے۔
اسی دن شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد چک نمبر 121/1L تحصیل خانپور ضلع رحیم یار خان میں محمد احسن سروری قادری کے گھر پہنچا۔ 
23 ستمبر بروز سوموار 121/1L تحصیل خانپور میں شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے عوام الناس کو اسم اللہ ذات اور معرفت ِ الٰہی کی دعوت دی اور سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس اور تحریک دعوتِ فقر کا تعارف کروایا۔ اس کے ساتھ ہی مارکیٹ میں دعوت نامے اور ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے۔ 
اسی روز محمد احسن سروری قادری کے گھر مریدین کا دعوتی اجلاس بلایا گیا جو نمازِ عصر کے بعد شروع ہوا۔ اجلاس میں حاضر تمام مریدین کو ذکر و تصور اسم اللہ ذات اور مشق مرقومِ وجودیہ کا طریقہ سمجھایا گیا۔اس کے علاوہ وفد نے انہیں مرکز کے ساتھ رابطہ بحال رکھنے کی تاکید کی اور 12 ربیع الاوّل کو جشن ِ میلادِ مصطفیؐ کے موقع پر خانقاہ سروری قادری لاہور میں منعقد ہونے والی عظیم محفل میں شرکت کی دعوت بھی دی جسے سب نے خوش دلی سے قبول کیا اور محفل میں شرکت کا مصمم ارادہ بھی کیا۔

24 ستمبر 2019 بروز منگل شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد کی فوجی محمد نواز سروری قادری کے گھر 121/1L میں مریدین اور عقیدتمندوں سے گفتگو ہوئی اور انہیں ذکر و تصور اسم اللہ ذات کی مشق کا طریقہ سمجھانے کے علاوہ کثرت سے ذکر و تصور کرنے کی تاکید بھی کی گئی۔
اسی روز شعبہ دعوت و تبلیغ تحریک دعوتِ فقر کے وفد نے چک نمبر 22-P میں سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے مرید حاجی سردار محمد سروری قادری کے بھائی کی اہلیہ کے نمازِ جنازہ میں شرکت کی اور مرحومہ کی مغفرت اور درجات کی بلندی کے لیے خصوصی دعا کی۔ اس کے بعد علاقے میں موجود تمام مریدین اور پیر بھائیوں سے تفصیلاً گفتگو ہوئی۔ تمام حاضرین کو مرشد کی بارگاہ میں حاضری کی اہمیت کے متعلق آگاہ کیا گیا۔ اس کے ساتھ ہی محفل ِ میلادِ مصطفیؐ بسلسلہ جشن ِ عید میلاد النبیؐ میں شرکت کی دعوت بھی دی گئی۔
25 ستمبر 2019 ء بروز بدھ شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد نگرانِ اعلیٰ محمد ارشد رمضان کی قیادت میں لیاقت پور پہنچا جہاں وفد کا قیام چک نمبر 49-A عباسیاں روڈ پر مختار احمد جلال سروری قادری کے گھر پر تھا۔ لیاقت پور پہنچنے پر مختار احمد جلال اور ان کے دوست احباب سے رات گئے تک دعوت و تبلیغ پر گفتگو کا سلسلہ جاری رہا۔
اگلی صبح 26 ستمبر 2019ء بروز جمعرات چک نمبر 86/DN تحصیل یزمان ضلع بہاولپور میں وفد نے عوام الناس میں اسم اللہ ذات کا پیغام دیا اور خانقاہ سروری قادری لاہور میں حاضری کی دعوت بھی دی۔ اس کے علاوہ عوام میں دعوت نامے بھی تقسیم کیے۔
اسی روز قلعہ دراوڑ (Derawar Fort)اور اس کے گرد و نواح میں وفد نے عوام الناس میں فقر، معرفت ِ الٰہی اور اسم اللہ ذات کی دعوت دی اور اس کے بعد واپس چک 49-A تشریف لے گئے۔ 
جامع مسجد 49-A میں نمازِ عشا کے بعد شعبہ دعوت و تبلیغ کے نگرانِ اعلیٰ محمد ارشد رمضان سروری قادری نے مرشد کامل کی اہمیت اور مقصد ِ حیات کے موضوع پر بیان کیا۔ بیان کے بعد حاضرین کو خانقاہ سروری قادری لاہور میں 12 ربیع الاوّل کے روز منعقد ہونے والی محفلِ میلادِ مصطفیؐ بسلسلہ جشن ِ عید میلاد النبیؐ میں شرکت کی دعوت دی اور حاضرین میں دعوت نامے اور ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے۔
27 ستمبر 2019ء بروز جمعتہ المبارک شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد لیاقت پور سے دفتر تحریک دعوتِ فقر خانپور میں ڈاکٹر محمد اسلم سروری قادری کے پاس پہنچا۔ خانپور میں جامع مسجد بلال اور جامع مسجد نور میں سلطان الفقر پبلیکیشنز کی کتب کا سٹال لگایا اور ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے۔ وفد نے تمام حاضرین کو محفل بسلسلہ جشن ِ عید میلاد النبیؐ میں شرکت کی دعوت بھی دی۔ اسی دن وفد احمد پور لمہ چک نمبر 23-NP نور والی بستی تحصیل صادق آباد ضلع رحیم یار خان میں ڈاکٹر شکیل سروری قادری کے پاس پہنچا۔
اگلے روز 28 ستمبر 2019 بروز ہفتہ مریدین سے رابطہ کیا اور شام کو اجلاس میں شرکت کی دعوت دی۔ بعد نمازِ مغرب چک نمبر 23-NP نور والی بستی احمد پور لمہ میں حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس سے عقیدت کی بنا پر قائم کی جانے والی مسجد ’’سلطان العاشقین‘‘ میں محمد ارشد رمضان نے اسم ِاعظم کے موضوع پر بیان کیا۔بعد نمازِ عشا بھی بہت سے عقیدتمندوں سے گفتگو کا سلسلہ جاری رہا۔ وفد نے ساتھیوں کو اسم اللہ ذات اور مرشد کامل اکمل کی ضرورت و اہمیت کے بارے میں نہ صرف آگاہ کیا بلکہ ان کے سوالات کے مفصل جوابات بھی دیئے۔ وفد نے احمد پور لمہ میں تحریک دعوتِ فقر کا دفتر قائم کرنے کی بھی ترغیب دلائی تاکہ اسم اللہ ذات کا پیغام زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچ سکے۔ آخر میں تمام حاضرین کو 12 ربیع الاوّل کی میلادِ مصطفیؐ کی محفل میں شرکت کی دعوت بھی دی۔
29 ستمبر 2019 وفد نے مختلف مساجد و مقامات پر دعوت و تبلیغ کا سلسلہ جاری رکھا۔ اس دوران تحریک دعوتِ فقر رحیم یار خان کے شعبہ دعوت کے دو مقامی ساتھی معین افضل سروری قادری اور محمد قاسم سروری قادری بھی شعبہ دعوت و تبلیغ کے ہمراہ رہے۔
30 ستمبر 2019ء بروز سوموار شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد گھوٹکی ضلع سندھ میں محمد عابد سروری قادری کے گھر پہنچا۔ گھوٹکی میں موجود تمام مریدین شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد سے ملاقات کی غرض سے حاضر ہو چکے تھے جن سے وفد نے گفتگو کی اور خانقاہ سروری قادری لاہور میں آنے کی ترغیب دلائی۔
اگلے روز یکم اکتوبر 2019ء بروز منگل محمد عابد سروری قادری نے اپنے دوست احباب کو اپنے گھر مدعو کیا جہاں شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے ان کو اسم ِ اللہ ذات کی دعوت دی۔ تحریک دعوتِ فقر اور سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس سے تعارف کے لیے ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے۔ 
اسی روز گھوٹکی شہر میں محمد شکور سروری قادری کے گھرپر محمد شکور اور ان کے بیٹوں سے فقر کے مختلف موضوعات پر تفصیلاً گفتگو ہوئی اور انہیں ذکر و تصور اسم اللہ ذات اور مشقِ مرقومِ وجودیہ کا طریقہ کار سمجھایا۔
محمد شکور سروری قادری کے گھر سے شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد رکفارم سندھ پہنچا جہاں جامع مسجد میں عوام الناس کو اسم اللہ ذات کی دعوت دی گئی۔ اس کے ساتھ ہی سب حاضرین میں دعوت نامے اور ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے گئے۔
اسی روز وفد نے شام کے وقت محمد عابد سروری قادری کے گھر پر تمام پیر بھائیوں کا ایک اجلاس طلب کیا۔ شعبہ دعوت و تبلیغ کے وفد نے اجلاس میں موجود حاضرین کے سوالات کے جوابات دیئے اور دوبارہ سے ذکر و تصور اسم اللہ ذات کا طریقہ سمجھایا۔ 
2 اکتوبر 2019ء بروز بدھ وفد گھوٹکی سے پنو عاقل میں یار محمد کھوسہ سروری قادری کے گھر پہنچا۔ یار محمد کھوسہ سے فقر ِ محمدیؐ کے متعلق تفصیلاً گفتگو ہوتی رہی۔بعد نمازِ مغرب جامع مسجد غوثیہ پنو عاقل شہر میں محمد ارشد رمضان سروری قادری نے بیان کیا۔ 
3 اکتوبر 2019ء بروز جمعرات شعبہ دعوت و تبلیغ کا وفد پنوعاقل سے لاہور واپسی کے لیے روانہ ہوا اور 4 اکتوبر کو خانقاہ سروری قادری میں پہنچا۔یوں تحریک دعوتِ فقر کے شعبہ دعوت و تبلیغ نے تقریباً تین ہفتے جنوبی پنجاب کے مختلف علاقوں میں دعوت و تبلیغ کا کام کیا۔ اس دوران ہزاروں لوگوں میں نہ صرف دعوت نامے تقسیم کیے بلکہ ماہنامہ سلطان الفقر لاہور کے شمارے بھی تقسیم کیے۔ اس کے علاوہ عوام الناس میں سلسلہ سروری قادری کے امام سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کا تعارف بھی کروایا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں